Általános szerződési feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken (Kapcsolat menüpont) rendelkezésére állunk

Szerződés: az Eladó és a Vásárló között a Weboldalon megjelenített termékek és szolgáltatások értékesítése/megvásárlása tárgyában a jelen ÁFF-ben foglaltak szerint, az Eladó és a Vásárló egyidejű fizikai jelenléte nélkül jön létre. A szerződéskötés nyelve: magyar. A szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

Tartalom:

– minden olyan adat és/vagy információ (beleértve kép, ábra, logó, grafikai elem, videó, fájl, szöveg, dizájn), amely a Weboldalon látható és hozzáférhető;
– minden olyan e-mail és/vagy egyéb üzenet által tartalmazott adat és/vagy információ, amelyet az Eladó a Vásárlónak elektronikus kommunikációs eszközön keresztül küld;
– az Eladóval partneri kapcsolatban álló harmadik félre, valamint az általa nyújtott szolgáltatásra (különösen, de nem kizárólagosan: futárszolgálat) vonatkozó adatok, információk, árak;

Téves adatbevitel:

Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő „Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt van lehetőség. Az adatok közvetlenül javithatók. A regisztrációkor megadott adatokat és belépési jelszót bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni az ’Adataim' menüpontban, a "szerkesztés" gombra kattintva. A "Kosár" tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. A megrendelés elküldését követően észlelt adatbeviteli hiba esetén ezt haladéktalanul jelezni kell az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail cimen.

Üzemeltetői adatok:

Cégnév: Erzsébet Pince Bt /továbbiakban mint Gyártó/
Székhely: H-3910 Tokaj Tokaji Ferenc ltp. 31
Adószám: 21330845-2-05
Cégjegyzék szám: 05-06-008313
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefonos elérhetőség: +36-20-80-20-137

A “Felhasználási feltételek” tartalmazza azokat a kikötéseket és feltételeket, amelyeket figyelembe kell venni a weboldal használata során. A termék/ek megrendelésével a Vevő szerződést köt a Gyártóval, ezáltal kinyilvánítja, hogy teljes mértékben elfogadja a Gyártó “Felhasználási feltételekben” felsoroltakat az oldal használatára, rendelésre vonatkozóan.

Megvásárolható termékek:

A weboldalon bemutatott termékek megrendelhetőek on-line, vagy postai úton levélben.

Web áruházunkban saját pincészetünkben előállított egyedi borokat, illetve manufakturában előállított kávé különlegességeket forgalmazunk.

Böngészés az Erzsébet Pince Bt Web-áruházában

Az http://tokajcoffee.com/ oldalain kedve szerint böngészhet, regisztrálás nélkül is megismerheti termékeinket. Termékeinket a könnyebb tájékozódás érdekében kategóriákba soroltuk be. A termékek egységárait bruttó áron, azaz ÁFA-val együtt tüntetjük fel!  Minden termékünk mellett talál leírást, és képet.

Regisztráció

A vásárláshoz, először regisztrálnia kell magát. A baloldalon lévő Bejelentkezés nevű blokkban találja a Fiók létrehozása menüpontot, ahol regisztrálni és bejelentkezni tud.  A regisztrációról a megadott email címre egy megerősítő levelek küld önnek a rendszerünk. Regisztrációkor csak valós adatokat adjon meg!

Vásárlás

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a Kosárba tesz gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Önnek tetsző termékeket, folytathatja a vásárlást. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezés szerint 1 egységnyit kínálunk fel.

Kosarának tartalmát folyamatosan nyomon követheti, ellenőrizheti, megváltoztathatja. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket tehet a kosarába. A vásárlás befejezése után a Pénztár gombra kell kattintani. Mindaddig NEM kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön a Rendelési pontokon végig nem haladt. A kiszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen a vevő megegyezik az Ön által megadott számlázási címzettel.

A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. Amennyiben a rendelt tételek szállításával kapcsolatban bármilyen kérdésünk lenne (pl. nem tudunk szállítani az adott termékből, nincs esetleg a kiválasztott méret vagy szín) munkatársunk a megadott telefonszámon megkeresi Önt.

Csere módja

Bár munkatársaink mindent elkövetnek, hogy ön elégedett legyen, előfordulhat, hogy a kiválasztott termék a szállítás során megsérül, vagy egyéb hiba miatt nem az érkezik meg, amit ön megrendelt. Ebben az esetben a terméket természetesen cseréljük, az alábbiak szerint: Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket:

Erzsébet Pince Bt.
H-3910 Tokaj Tokaji Ferenc ltp. 31

Kérjük, a csomagot értéknyilvánítással adja fel, NE küldje vissza portós vagy utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni! A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és a következő vásárlás értékéből jóváírjuk az áru teljes értékét. A postaköltséget nem áll módunkban jóváírni.

Szállítási mód

Kiszállitási módok: MPL vagy DPD futárszolgálat

Csomagolás és házhoz szállítás költsége:

  • Magyarország
    1800 Ft egységesen, rendelt árú súlyától függetlenül, minden fizetési mód esetében
  • Magyarországon kívül (EU és nemzetközi)
    Kérjen testreszabott szállítási árakat itt.
  • Lehetséges szállítási módok:
    • házhoz szállítás – bankkártyás fizetés
    • házhoz szállítás – utánvét
    • személyes átvétel az Erzsébet Pincénél

Szállítási határidők:

A megrendelt termékeket 5 munkanap alatt ki tudjuk szállítani, ha erre nincs lehetőség, akkor ügyfélszolgálatunk telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot e nélkül küldjük el, vagy arra, hogy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon, illetve hogy az eredeti megrendelést egy későbbi, egyeztetett időpontban postázzuk.

Fizetési mód

A számla értékét két féle módon egyenlítheti ki:

– utánvéttel: A teljes összeget a Magyar Posta munkatársának kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja Önnek a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot.

– online bankkártyás fizetéssel: A vásárlás végén a bankkártyás fizetési mód választásával a vételárat azonnal kiegyenlítheti.

Termékszavatosság, jótállás

Termékeinket a gyártók által biztosított, a Fogyasztóvédelmi Törvényben előírtakkal összhangban lévő jótállási feltételekkel hozzuk forgalomba.

A jótállást/szavatosságot kizáró tényezők

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni! Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, és ne vegye át a csomagot. Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

Nem áll módunkban a jótállást érvényesíteni a következő esetekben:

  • ha a palackban borkő lerakódás látható
  • ha a boron színhiba látható, de a borospalack nyitott állapotban van
  • ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a vásárló külsérelmi hibára hivatkozik

Az esetek, ahol a bor dugós, tehát az ún. “dugóíz” érezhető egyedi elbírálás alá esnek, így ha ezzel a problémával szembesül kérjük ezzel kapcsolatban vegyék fel velünk a kapcsolatot az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen vagy a 06/20 80 20 137-es telefonszámon.

Kellékszavatosság (1)

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön az Erzsébet-Pince Bt. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Erzsébet-Pince Bt. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

Termékszavatosság (2)

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

Jótállás (3)

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés az Erzsébet-Pince Bt. jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Adatvédelem

Az adatvédelemre vonatkozó irányelvek az Adatvédelem menüpont alatt találhatóak, és ugyancsak elválaszthatatlan részét képzi jelen Általános Szerződési Feltételeknek.

Használati feltételek

A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Az Erzsébet Pince Bt követelheti a jogsértés megszüntetését és kárának megtérítését.

A lapból értesüléseket átvenni csak lapra való hivatkozással lehet, azzal a feltétellel, hogy az átvevő

  1. nem módosítja az eredeti információt,
  2. a lapra utaló egyértelmű hivatkozást minden közlésnél feltünteti.

Az Erzsébet Pince Bt pontos és hiteles információk közlésére törekszik, de a tájékoztatásból fakadó esetleges károkért felelősséget nem vállal.

Egyéb rendelkezések

Jelen dokumentum elválaszthatatlan része az Adatvédelem megnevezésű dokumentumok.

Jó vásárlást, és kellemes időtöltést kívánunk áruházunkban!